Proizvod je bio dodan u košaricu
0
0,00 KM
Natrag / Dostava

Dostava

TIJEK ONLINE KUPOVINE, OBRADA NARUDŽBE I DOSTAVA/PREUZIMANJE

1.   TOK ONLINE KUPOVINE

Kada korisnik preda svoju narudžbu u online trgovinu  Balonmania, na svoju e-mail adresu primi potvrdu o narudžbi (1. obavijest).

Ekipa Balonmania započinje s obradom narudžbe i u najkraćem mogućem (radnom) vremenu. Zadržavamo pravo kontaktirati korisnika na telefonski broj koji nam je ostavio ako je to potrebno za optimalno rješavanje poteškoća ili provjeru informacija.

a)  obrada narudžbe, dostava/preuzimanje

Nakon cjelokupne obrade narudžbe online trgovina Balonmania pripremljen paket šalje u najkraćem mogućem vremenu ili ga pripremi za osobno preuzimanje u jednoj od naših poslovnica – ovisno o izboru korisnika u samom tijeku kupovanja. O tome obavijesti korisnika na njegovu e-mail adresu – obavijesti ga da je paket pripremljen za osobno preuzimanje ili da je paket poslan (2. obavijest).

b)  uvjeti obrade narudžbe KOJA SADRŽI BALONE NAPUHANE HELIJEM ILI ZRAKOM I NJIHOVA DOSTAVA/PREUZIMANJE

Ako narudžba sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, uzet ćemo u obzir odabrani datum dostave i definirati najoptimalnije vrijeme za preuzimanje u jednoj od naših poslovnica ili za slanje.

Kada želite naručiti balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, bit ćete već u samom procesu kupovine upozoreni da označite željeni datum preuzimanja ili dostave. U kalendaru ćete označiti željeni datum dostave ili preuzimanja, pritom svakako uzmite u obzir slijedeće:

A) da je naručeno moguće preuzeti u našim poslovnicama samo u radno vrijeme pojedine poslovnice, a da je dostava od strane dostavne službe moguća samo od ponedjeljka - petka.

B) da je balone napuhane helijem ili zrakom potrebno naručiti najmanje 3. dana unaprijed(za osobno preuzimanje najmanje 3 dana unaprijed)

C) baloni su napuhani helijem (koji polako hlapi iz balona), zato ne definirajte datuma dostave balona napuhanih helijem prebrzo – molimo uzmite u obzir DODATNE  INFORMACIJE za ovu vrstu proizvoda.

Nakon cjelokupne obrade narudžbe online trgovina Balonmania pripremljen paket šalje u najkraćem mogućem vremenu ili ga pripremi za osobno preuzimanje u jednoj od naših poslovnica – ovisno o izboru korisnika u samom tijeku kupovanja. O tome obavijsti korisnika na njegovu e-mail adresu – obavijesti ga da je paket pripremljen za osobno preuzimanje ili da je paket poslan (2. obavijest).

2. NAČIN DOSTAVE

Za nas pakete na području Bosne i Hercegovine dostavlja BH POŠTA. Ako Vas prilikom pokušaja uručenja paketa neće biti na navedenoj adresi, paket možete osobno preuzeti na šalteru Vašeg najbližeg poštanskog ureda.

3. TROŠAK DOSTAVE

Tabela troškova dostave i osebnog preuzimanja paketa:

 

Dostava PAKETA A*

Dostava PAKETA B*

Dostava PAKETA C*

 14 KM

 17 KM

 21 KM

 

 

Osobno preuzimanje - besplatno:

Harlequin d.o.o. Zenica – BALONMANIA shop

Dr.Adolfa Goldbergera 7d

72000 Zenica

Radno vrijeme: ponedjeljak – petak od 8 do 16 h

 

*O tome u koji paketni razred spada Vaš paket (dostava PAKETA A/B/C) saznat ćete detaljno u samom procesu online kupovine, već prema Vašem odabiru narudžbe dodijelit će se automatski pripadajuća poštarina.

 

4. DOSTAVA NA SVE ADRESE NA PODRUČJU BOSNE I HERCEGOVINE

Naš partner pakete dostavlja na adresu koja je unešena prilikom predaje narudžbe. U svoj profil možete unijeti više različitih adresa za dostavu, a iz kojih onda odabirete jednu prilikom predaje narudžbe.

Dostavna služba pošte pakete dostavlja u vrijeme svog radnog vremena i prema terminima dostava poštara određenog poštanskog ureda. Možete se odlučiti za dostavu na bilo koje drugo ime i adresu, npr. na adresu vašeg posla. Ako ste prilikom online kupovanja odabrali kao način plaćanja gotovinu pouzećem, molimo Vas da osoba koja preuzima paket ima dovoljno gotovine prilikom uručenja paketa. Ako je odabrana dostava na službenu adresu, dostavljač će paket uručiti osobi ovlaštenoj za preuzimanje pošiljke u firmi.

Ako Vas u vrijeme dostave nema na predviđenoj adresi (firma, ured, bolnica, studentski ili đački dom itd.), dostavljač će Vam ostaviti obavijest na kojem su upute o daljnjem postupanju. Uobičajeno je da Vas pozovu da  podignete paket u poštanskom uredu.

5. OBRADA OŠTEĆENIH POŠILJAKA (ODŠTETNI ZAHTJEV)

Prilikom uručenja paketa korisnik će dostavljaču potpisati da je preuzeo paket, isto tako će potpisati da je pošiljka neoštećena i da sadrži sve naručene proizvode. Korisnik je prije potpisa preuzimanja pošiljke dužan provjeriti je li pošiljka neoštećena i sadrži li pošiljka sve naručeno, jer naknadne reklamacije ne možemo uvažiti.

U online trgovini Balonmania sve proizvode prije pakiranja i slanja pregledamo i pažljivo i sigurno zapakiramo. I uz najbolju pažnju moguće je da se dogodi oštećenje u samoj dostavi; pošiljka se može otvoriti ili se dio sadržaja izgubi. Zato je korisnik dužan provjeriti pošiljku odmah prilikom uručenja. Samo tako možemo osigurati uspješno rješavanje bilo kakvih reklamacija.

Ako je ambalaža vidljivo oštećena, ako manjka dio sadržaja pošiljke ili ako opazite oštećenje na proizvodima, molimo da odmah odbijete pošiljku. Zajedno sa dostavljačem ispunite zapisnik – opišite oštećenje, greške itd. i potpišite se. Ako je moguće poslikajte oštećenje ili grešku. Jedan izvod zapisnika ostane Vama korisniku, a drugi uzme dostavljač. Paket ne preuzimajte, nego ga vratite dostavljaču - nama se paket vraća u našu firmu, a mi ćemo onda zajedno s Vama pokušati najbolje riješiti nastalu situaciju.

POSEBNO UPOZORENJE:

Korisnik je dužan naručene balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona (baloni su napuhani helijem ili zrakom na želju i po narudžbi korisnika) preuzeti u dogovorenom roku. Ako korisnik balone ne preuzme najkasnije na definirani dan preuzimanja* reklamacije (povrat novca) za napuhane balone  ne uvažavamo.

Isto tako korisnik je dužan pošiljku pregledati odmah prilikom preuzimanja. Ako proizvod ne odgovara naručenom ili ako korisnik otkrije materijalni nedostatak (puknuti baloni), pošiljku mora odbiti odmah prilikom preuzimanja. Korisnik mora grešku odmah fotografirati i fotografiju poslati na prodavateljevu e-mail adresu: info@balonmania.ba .

Nakon preuzimanja pošiljke s napuhanim balonima na helij ili zrak i figura od napuhanih balona od strane korisnika naknadne reklamacije više ne možemo uvažavati. Molimo da se pridržavate uputa za postupanje s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona (pogledajte INFORMACIJE uz pojedine proizvode).

*objašnjenje:

Helij hlapi iz balona koji onda nakon određenog vremena postaju neupotrebljivi.

 

    © 2021 Harlequin d.o.o. · Sva prava pridržana · Kolačići (cookies) · Pravni uvjeti